Obchodní podmínky


VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY

pro poskytování služeb spočívajících v online rezervaci a pronájmu vnitřních tréninkových prostor pro psy s možností účasti profesionálního trenéra (dále jen "VOP")

Provozovatel:

Naše Psíčkárna s.r.o.,

se sídlem Trmická 835/2, Prosek, 190 00 Praha 9, IČ 10742921, společnost zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, Oddíl C, vložka 347427, telefon: +420773227703 Kontaktní e-mail: info@psicarkarna.cz (dále jen "Provozovatel").


Místo poskytování služeb:

Vnitřní kynologická hala – 3 samostatné cvičebny se zázemím označené jako Hnědá, Zelená a Žlutá; přesná adresa: Hanušova 888/4, Praha Kbely.


Webové stránky Provozovatele:


www.psickarna.cz


Účinnost VOP: od 1.9.2025


1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ, STRANY SMLOUVY A DEFINICE

  1. Tyto VOP upravují smluvní vztahy mezi Provozovatelem a

  1. fyzickými osobami jednajícími mimo rámec své podnikatelské činnosti, která má zájem v Prostorách trénovat svého psa (dále jen "Zákazník spotřebitel"); Zákazník spotřebitel musí být pro úspěšné vytvoření Rezervace starší 15 let;

  2. fyzickými osobami provozujícími svou činnost jako OSVČ, kteří Prostory využívají za účelem své podnikatelské činnosti a poskytování služeb svým klientům a jejich psům (dále jen "Trenér"); Trenér není zaměstnancem ani zástupcem Provozovatele.

(Zákazník spotřebitel a Trenér společně dále také jako "Zákazník").

  1. Uzavřením smlouvy o pronájmu tréninkového prostoru mezi Provozovatelem a Zákazníkem prostřednictvím on‑line rezervačního systému spravovaného Provozovatelem vzniká mezi Provozovatelem a Zákazníkem závazkový vztah dle zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. VOP tvoří nedílnou součást takové smlouvy. Odchylná ujednání ve smlouvě mají přednost před VOP.

  2. Pokud není dříve a dále stanoveno jinak, je třeba vykládat níže uvedené pojmy následujícím způsobem:

  1. "Klient/Klient Trenéra" znamená fyzická osoba, které poskytuje Trenér své služby na základě samostatného smluvního ujednání odlišného od těchto smluvních podmínek.

  2. "Prostor/Prostory" znamená vnitřní cvičebny Provozovatele představující samostatnou cvičebnu Žlutá, Zelená a Hnědá, které mohou být propojeny, včetně obvyklého zázemí (šatna/toalety) a pomůcek pro výcvik (např. překážky, targety, balanční pomůcky, …).

  3. "Rezervace" znamená závaznou objednávku konkrétního časového slotu v Rezervačním systému; obsahuje minimálně datum, čas, identifikaci požadovaných Prostor, základní osobní a kontaktní údaje o Zákazníkovi a cenu.

  4. "Rezervační systém" znamená informační systém spravovaný Provozovatelem na webové adrese https://psickarna.rsystem.cz/ , prostřednictvím něhož je možné učinit Rezervaci.

  5. "Uživatelé prostor" představují Zákazníka spotřebitele, Trenéra a Klienta Trenéra.


2. UŽIVATELSKÝ ÚČET A KOMUNIKACE

  1. Zákazník se musí seznámit s těmito VOP, Zásadami zpracování osobních údajů a Provozním řádem Prostor tak, aby věděl, jaká práva a povinnosti pro něj z tohoto vztahu vyplývají.

  2. Zákazník si může rezervovat vybraný Prostor přes Rezervační systém. Zákazník může vytvořit Rezervaci max. pro 2 osoby a 2 psy.

  3. Při registraci do Rezervačního systému Provozovatele je Zákazník vyzván k vyjádření souhlasu s těmito VOP a Zásadami pro zpracování osobních údajů. Zákazník potvrzením v Rezervačním systému souhlasí s těmito VOP a zavazuje se dodržovat pravidla v nich uvedená.

  4. Bez registrace v Rezervačním systému Provozovatele nelze vytvořit Rezervaci vybraného Prostoru a nelze Rezervaci ani rušit.

  5. Pro Rezervaci může být vyžadováno založení uživatelského účtu. Zákazník je povinen chránit své přístupové údaje. Provozovatel nenese odpovědnost za zneužití uživatelského účtu způsobené porušením této povinnosti.

  6. Provozovatel je oprávněn uživatelský účet zablokovat či omezit, je‑li porušován zákon, VOP, Provozní řád nebo hrozí újma Provozovateli či třetím osobám.

  7. Smluvní komunikace mezi Provozovatelem a Zákazníkem probíhá primárně e‑mailem a přes Rezervační systém.


3. REZERVACE, PLATBY A STORNO

  1. Rezervace se v plné výši hradí předem. Nezaplacená Rezervace je automaticky do jedné hodiny od jejího vytvoření stornována. Zákazníci hradí jednotlivé vstupy online přes platební bránu.

  2. Při zaplacení Rezervace není z důvodu rezervace konkrétního dne a času možné při provedení Rezervace přes internet od smlouvy odstoupit v zákonné lhůtě 14 dnů. Uhrazený jednorázový vstup je nevratný. V případě včasného zrušení Rezervace (nejpozději 5 dnů před začátkem Rezervace) jsou však Zákazníkovi k jeho jménu a příjmení v Rezervačním systému Provozovatele připsány kredity v hodnotě odpovídající zaplacené ceně Rezervace.

  3. Cena zaplacené Rezervace se po včasném zrušení Rezervace převede na kredit, který lze využít na rezervaci jiného času. V případě včasného zrušení rezervace se Zákazníkům, kteří Rezervaci zaplatili z kreditů, na jejich účet v Rezervačním systému připíší kredity za zrušenou rezervaci zpět. Vrácení kreditů nemá vliv na jejich platnost. V případě včasného zrušení Rezervace se Zákazníkům, kteří Rezervaci zaplatili jednorázovou platbou, v Rezervačním systému k jejich jménu a příjmení připíší kredity v hodnotě odpovídající zaplacené ceně Rezervace. Platnost těchto kreditů je šest měsíců ode dne, kdy se měla zrušená Rezervace uskutečnit.

  4. V případě, že Rezervace nebude zrušena včas (lhůty dle bodu 3.3. výše), nebo nebude zrušena vůbec a Zákazník se Rezervace nezúčastní, kredit vyčerpaný na danou Rezervaci nebo platba jednorázového vstupu propadá bez náhrady. Zákazník v takovém případě nemá nárok na vrácení kreditu zpět ani na vrácení peněz.

  5. Provozovatel může konkrétní Rezervaci jednostranně z vážných důvodů zrušit a nahradit ji jindy. V případě zrušení Rezervace Provozovatelem jsou Zákazníkům připsány zpět kredity použité na zaplacení dané Rezervace. Pokud byla Rezervace zrušená Provozovatelem zaplacena jednorázovou platbou, jsou k uživatelskému účtu Zákazníka v Rezervačním systému připsány kredity v hodnotě odpovídající zaplacené Rezervaci tak, aby měl Zákazník možnost si za zrušenou Rezervaci zarezervovat a zaplatit Rezervaci náhradní. Provozovatel v takovém případě neodpovídá za ušlý zisk a případnou náhradu škody.

  6. V případě závažného či opakovaného porušení těchto VOP nebo Provozního řádu může Provozovatel zakázat další účast Zákazníka v Prostorách bez náhrady. V takovém případě nemá Zákazník nárok na vrácení již uhrazené Rezervace a/nebo již načerpaného kreditu ani jeho části.

  7. V případě, že nezávisle na vůli Provozovatele nebude moci Provozovatel z důvodu vyšší moci (např. z důvodu války, pandemie, vládních nebo jiných legislativních nařízení) poskytovat své služby a/nebo je na základě těchto důvodů bude moci poskytovat jen v omezeném režimu, není Zákazník oprávněn po Provozovateli požadovat náhradu nevyčerpaných zakoupených kreditů a Provozovatel není povinen Zákazníkovi, jakkoliv kompenzovat Zákazníkem nevyčerpané kredity. Zákazníkovi v takovém případě nevznikají po Provozovateli ani žádné jiné nároky (náhrada jiné škody, náhrada nákladů apod.).


4. CENY A FAKTURACE

  1. Ceny za pronájem Prostorů jsou uvedeny v ceníku na webu Provozovatele a jsou konečné (Provozovatel není plátcem DPH).

  2. Provozovatel si vyhrazuje právo upravovat ceník a zejména jednostranně odpovídajícím způsobem navyšovat cenu za jednotlivé Rezervace zejména z důvodů změn v příslušných právních předpisech České republiky.

  3. Kauce / záloha: může být vyžadována zejména u celodenních či vícedenních akcí. Konkrétní výše a podmínky budou uvedeny v Rezervaci.


  1. PRÁVA A POVINNOSTI VŠECH UŽIVATELŮ PROSTOR

    1. Uživatelé prostor jsou povinni dodržovat tyto VOP, Provozní řád Prostor a pokyny Provozovatele. Provozní řád Prostor je k dispozici také přímo v Prostorách.

    2. V Prostorách probíhají Rezervace dle předem daných rozpisů, případně dle individuální domluvy. Délka Rezervace či tréninku je předem daná délkou uvedenou v Rezervaci.

    3. Všichni Uživatelé prostor jsou povinni udržovat v Prostorách pořádek a čistotu. Na cvičební plochu se nevnáší jídlo a nápoje; misky s vodou jsou mimo cvičební plochu. Při znečištění Prostor (i např. exkrementy) se hradí Provozovateli jednorázový úklidový poplatek ve výši 500 Kč za každé jednotlivé znečištění Prostor.

    4. Uživatelé prostor berou na vědomí, že Provozovatel není veterinář ani neposkytuje žádné služby v oblasti výcviku psů. Provozovatel tak nenese žádnou odpovědnost za zdravotní stav psů cvičících v Prostorách ani za výsledek daného výcviku psů.

    5. Vstup Uživatelů prostor se psy do Prostor je podmíněn tím, že pes je zdravý, neinfekční, řádně očkovaný a označený (čip/tetování). Uživatelé prostor na požádání prokáží očkování a svým čestným prohlášením potvrdí zdravotní stav psa, který se účastní výcviku v rámci dané Rezervace. Poruší-li Uživatelé prostor tuto povinnost, jsou povinni zaplatit Provozovateli smluvní pokutu ve výši 10.000,- Kč za každé jednotlivé porušení této povinnosti. V případě porušení této povinnosti odpovídají Uživatelé prostor za veškerou škodu vzniklou Provozovateli i ostatním osobám nacházejícím se v Prostorách.

    6. Pes musí být po celou dobu pobytu v Prostorách pod nepřetržitým dohledem svého doprovodu; pes musí rovněž být po celou dobu na vodítku s výjimkou času aktuálního tréninku.

    7. Uživatelé prostor jsou povinni zajistit, aby venčení psů neprobíhalo v interiéru Prostor. Uživatelé prostor jsou dále povinni zajistit, aby v bezprostředním exteriéru Prostor (parkoviště a nejbližší okolí Prostor) bylo vždy po vykonání potřeby jejich psa uklizeno.

    8. Háravé feny mají povolen vstup do Prostor pouze v ochranných kalhotkách. Provozovatel si vyhrazuje právo za určitých okolností Uživatele prostor s háravou fenou vykázat.

    9. Provozovatel může dle vlastního uvážení kdykoliv odmítnout vstup/vykázat jakéhokoliv psa, zejména pak v případech pokud se jedná o psa vykazujícího agresivní chování, infekční onemocnění, ektoparazity apod.; v takovém případě nevzniká Uživatelům prostor nárok na náhradu ceny uhrazené za Rezervaci.

    10. Dětem, tj. osobám mladším 18 let, je vstup do Prostor umožněn pouze za účasti jejich zákonného zástupce, který je po celou dobu odpovědný za své dítě. V případě, že bude dítěti způsobena škoda na majetku a zdraví, není za takovou škodu Provozovatel nijak odpovědný. Pokud učiní Rezervaci osoba mladší 18 let, odpovídá za uhrazení této Rezervace zákonný zástupce dítěte. Stejně tak odpovídá zákonný zástupce dítěte za všechny nároky a práva, která by Provozovatel nebo třetí osoba uplatňovali po osobě mladší 18 let.

    11. V Prostorách platí striktní zákaz kouření v celém objektu, požívání alkoholu a omamných látek, vč. rozdělávání ohně.

    12. Uživatelé prostor se zavazují na odkládání svých věcí užívat šatny.

    13. Provozovatel neodpovídá za jakékoliv škody, ztráty nebo krádeže věcí nebo předmětů přinesených Uživateli prostor do Prostor, kde probíhají Rezervace, případně těch, které byly volně ponechány v místě, které není určeno na odkládání věcí. Prostory nejsou hlídanými šatnami ve smyslu § 2945 občanského zákoníku.

    14. Uživatelé prostor musí hlásit veškeré zjištěné závady, škody a havárie neprodleně Provozovateli. V případě poškození či ztráty zařízení či vybavení Prostor je Zákazník povinen způsobenou škodu uhradit.


6. ODPOVĚDNOST A NÁHRADA ŠKODY

  1. Uživatelé prostor a jejich psi jsou povinni počínat si tak, aby nedocházelo ke škodám na majetku a zdraví, a to jak lidí, tak psů nacházejících se v Prostorách a jejich bezprostřední blízkosti a dodržovat práva a povinnosti stanovené v těchto VOP a Provozním řádu.

  2. Uživatelé prostor odpovídají za jakékoliv škody, které on, pes či jeho doprovod, kteří se účastní Rezervace, způsobí na majetku a zdraví Provozovatele či třetích osob; Uživatelé prostor se zavazují takovou škodu nahradit bez zbytečného odkladu.

  3. V případě, že dojde ze strany Uživatelů prostor a/nebo jejich psů k porušení těchto VOP a/nebo k porušení Provozního řádu a k následnému vzniku škody na majetku nebo zdraví Provozovateli a/nebo třetích osob, je takový Uživatel prostor povinen vzniklou škodu na majetku nebo zdraví uhradit.

  4. V případě, kdy Zákazník poruší práva a povinnosti stanovené v těchto VOP a Provozním řádem, případně Trenér nezajistí, aby Klient Trenéra dodržoval práva a povinnosti stanovené těmito VOP a Provozním řádem Prostor, může být Zákazník, Klient Trenéra a/nebo jejich pes vykázán z Prostor spolu s tím, že dojde k ukončení jejich Rezervace bez náhrady.

  5. Provozovatel nenese odpovědnost za škody způsobené povětrnostními či jinými vnějšími vlivy, které nemohl ovlivnit.


7. ZVLÁŠTNÍ PRÁVA SPOTŘEBITELŮ, REKLAMACE

  1. V případě, že služby poskytované Provozovatelem nebudou Zákazníkům poskytnuty řádně, včas a/nebo bezvadně, jsou Zákazníci oprávněni danou službu u Provozovatele reklamovat.

  2. Zákazník spotřebitel je oprávněn uplatnit reklamaci u Provozovatele písemně (postačí emailem) bez zbytečného odkladu, nejpozději do 3 měsíců ode dne poskytnutí služby, nebo v případě, že poskytnutí služby neproběhlo, ode dne, kdy měla být služba poskytnuta. Provozovatel vyřídí reklamaci nejpozději do 30 dnů. Do této lhůty se však nezapočítává doba přiměřená podle druhu služby potřebná k odbornému posouzení vady (např. vypracování posudku lékařem či lékárníkem).

  3. V reklamaci musí Zákazník uvést, proč ji podává, tedy v čem spatřuje nedostatky poskytnutých služeb.

  4. V případě nevyřízení reklamace ve 30denní lhůtě má Zákazník právo na vrácení uhrazené ceny služby nebo její časti nebo na slevu z ceny služby.

  5. Právo na odstoupení: U služeb spočívajících ve využití volného času poskytovaných v konkrétním termínu spotřebiteli nevzniká právo na odstoupení od smlouvy uzavřené distančním způsobem.

  6. Subjektem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů je Česká obchodní inspekce (www.coi.cz). Spotřebitel může spor řešit také prostřednictvím platformy ODR Evropské komise (https://ec.europa.eu/consumers/odr/).


8. ZVLÁŠTNÍ PRÁVA A POVINNOSTI TRENÉRŮ

  1. Trenér vystupuje vůči svým Klientům samostatně a na vlastní odpovědnost; Provozovatel není účastníkem jejich smluvního vztahu.

  2. Trenér prohlašuje, že je podnikající fyzickou osobou, a že má veškerá oprávnění k poskytování služeb podle příslušných právních předpisů, a že je právně i odborně způsobilý k plnění svých služeb, přičemž plněním dle těchto VOP neporuší žádnou svoji zákonnou či smluvní povinnost.

  3. Nabízení vlastních placených služeb v areálu je možné jen v rozsahu souvisejícím s rezervovaným tréninkem; jakýkoli "marketplace" prvek na platformě Provozovatele vyžaduje samostatnou smlouvu s Provozovatelem.

  4. Trenéři jsou povinni mít po celou dobu využití Prostor sjednané pojištění odpovědnosti z podnikatelské činnosti zahrnující škody na zdraví a věci třetích osob a škody způsobené zvířaty; na vyžádání předloží doklad.

  5. Dále platí, že Trenér je povinen zajistit, aby Klienti Trenéra dodržovali v případě využívání Prostor na základě Rezervace práva a povinnosti stanovená v těchto VOP a Provozním řádu Prostor ve stejném rozsahu jako Zákazníci. Pokud bude škoda na majetku či zdraví Provozovatele nebo třetích osob způsobena porušením povinnosti Klienta Trenéra, nebo jeho psem, zavazuje se Trenér takovou škodu Provozovateli nebo třetím osobám bezodkladně uhradit.

  6. Trenér je oprávněn učinit Rezervaci nejvýše pro 10 svých Klientů a 10 jejich psů.


9. DUŠEVNÍ VLASTNICTVÍ, FOTOGRAFIE A PUBLICITA

  1. Bez souhlasu Provozovatele nemohou Uživatelé prostor pořizovat profesionální foto/video záznamy za účelem komerční propagace.

  2. V rámci akcí může Provozovatel pořizovat dokumentační fotografie a videa jen na základě předchozího souhlasu Zákazníků (Příloha č. 1). Souhlas je dobrovolný a lze jej kdykoli odvolat.


  1. ZMĚNY VOP, ROZHODNÉ PRÁVO A JURISDIKCE

    1. Provozovatel je oprávněn VOP měnit; na změnu upozorní prostřednictvím Rezervačního systému/e‑mailem. Nové znění je účinné dnem uvedeným v oznámení, nejdříve však po 10 dnech; u běžících rezervací se použije znění účinné v době jejich uzavření, není‑li dohodnuto jinak.

    2. Přílohou těchto VOP je:

  1. Souhlas s pořízením fotografií / videozáznamu a obchodní sdělení

  2. Zásady pro zpracování osobních údajů

  3. Provozní řád Prostor

  1. Smluvní vztahy se řídí právem České republiky; k řešení sporů jsou příslušné soudy podle sídla Provozovatele.

  2. Provozovatel zpracovává osobní údaje Zákazníka, které Zákazník sdělil pro účely uzavření a plnění smlouvy tak, aby Provozovatel mohl plnit své právní povinnosti a umožnil poskytování služby. Zpracování osobních údajů probíhá v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES ("GDPR"), souvisejících českých právních předpisů a v souladu se Zásadami pro nakládání s osobními údaji provozovatele ("Zásady"), ve kterých je uvedeno, jakým způsobem Provozovatel nakládá s osobními údaji Zákazníka, jaké informace o Zákazníkovi ukládá, jak dané informace využívá a komu je předává. Zásady taktéž obsahují výčet práv Zákazníka v souvislosti se zpracováním osobních údajů, zejména pak právo na informace, opravu, výmaz či právo souhlas se zpracováním kdykoli odvolat.

  3. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://www.coi.cz. Spotřebiteli je k dispozici také Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, internetová adresa: https://www.evropskyspotrebitel.cz, které je kontaktním místem podle Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení spotřebitelských sporů on-line).


  1. KONTAKT A DORUČOVÁNÍ

    1. Kontaktní údaje Provozovatele: viz úvod VOP. Pro reklamace a uplatnění práv v oblasti osobních údajů použijte e‑mail info@psickarna.cz.